Page 258 - Proceeding 2015
P. 258

Abstract
                                                                O TRECERE ÎN REVISTĂ

                                                                A INSTRUMENTELOR DE
                   A REVIEW OF ORGANISATION CULTURE
                         ASSESSING INSTRUMENTS                  EVALUARE A CULTURII
                                                                ORGANIZAŢIONALE




                                                                Alina-Georgiana PROFIROIU
                                                                Professor  Ph.D.,  Administration  and  Public  Management
                                                                Department, Bucharest University of Economic Studies
                                                                E-mail: alina_profiroiu@yahoo.com

                                                                Roxana –Elisabeta HURDUBEI (IONESCU)
                                                                PhD  Student,  Management  Doctoral  School,  Bucharest
                                                                University of Economic Studies
                                                                E-mail: roxana@eliaconsulting.ro




                   Abstract                                     Rezumat
                   More and more companies across the word consider   Din ce în ce mai multe companii din întreaga lume consideră vitală
                   the organisation culture vital for the performance of   cultura organiza?ională pentru performan?a angaja?ilor lor, ?i nu,
                   their  employees  and  ultimately  for  their  business   în ultimul rând pentru succesul afacerii lor. Pentru a identifica ?i
                   success.  To  identify  and  assess  the  organisation   evalua  cultura  organiza?iilor  au  fost  dezvoltate  o  serie  de
                   culture  a  number  of  instruments  have  been   instrumente. Scopul acestei cercetări este să investigheze care
                   developed.  The  purpose  of  this  research  is  to   sunt dimensiunile cheie sau ariile abordate de instrumentele de
                   investigate  what are the key dimensions or areas   evaluare a culturii organiza?iilor din diferite regiuni geografice ?i
                   addressed  by  organisational  culture  assessing   dacă companiile prefera să utilizeze un instrument standard sau
                   instruments administered across organisations from   dezvoltă  de  fiecare  dată  un  chestionar  adaptat  clientului.
                   different  geographical  regions  and  if  companies   Cercetarea  a  fost  realizată  prin  investigarea  literaturii  de
                   prefer  to  use  a  standard  instrument  or  develop  a   specialitate pentru a în?elege ce instrumente au fost dezvoltate ?i
                   custom  made  questionnaire.  The  research  was   standardizate  anterior  pentru  stabili  profilul  ?i  a  evalua  cultura
                   made  by  conducting  a  literature  review  to   organiza?ională.
                   understand what instruments have been previously
                   developed  and  standardised  for  profiling  and   Cuvinte  cheie:  cultura  organiza?ională,  instrumente  de
                   assessing the organisational culture.        evaluare a culturii organiza?iei.

                   Keywords:  Organisational  culture,  organisation
                   culture assessing instruments.

                   JEL CODES: M10,M14, M19








                                                                                               th
               ………………                                                             Proceedings of the 11  Administration and Public
                                                                                     Management International Conference
               Keyword…………………                                                     ”Strategic Management for Local Communities”
   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263